Tanzania - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Tom V - WaarBenJij.nu Tanzania - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Tom V - WaarBenJij.nu

Tanzania

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

11 Mei 2008 | Nederland, Boekel

Ja, ik ga naar Tanzania.... en wel over een paar uurtjes. Even kijken of de mailinglist klopt.
Ik heb er ontzettend veel zin in!!!

Groetjes,

Tom

  • 11 Mei 2008 - 13:20

    Karlijn:

    Jeeej weer een nieuwe site om bij te houden.. Ik kijk uit naar je verhalen en foto's!! Heel veel plezier!! En een goede reis!!!
    Dikke kusjes.. Lijn..

  • 11 Mei 2008 - 13:31

    Lau:

    He Tom! Ik dacht dat je er al zat!! Haha, ik loop niet meer helemaal goed met alle informatie en gebeurtenissen.. Nou.. dan wens ik je een superfijne reis!! En dan zullen de verhalen al snel beginnen ;).
    Adios, laury

  • 12 Mei 2008 - 07:14

    Lenny:

    Hi Tom!
    Leuk je zaterdag nog even gesproken te hebben! Ik ben benieuwd naar al je belevenissen! Veel succes, geniet ervan en houd ons op de hoogte! Liefs!

  • 12 Mei 2008 - 09:23

    Ineke:

    Hee Tom!
    Daar ga je dan! Maak er een mooie tijd van! Ik lees met je mee!!
    x Ineke

  • 12 Mei 2008 - 15:58

    Manon:

    hey lief,
    nou de eerste opluchting is er al.. je bent iig veilig aangekomen, zwart van de mensen en lekker warm...
    Maar zowel je mama als ik zijn blij dat je er heelhuids bent!
    dikke kus

  • 12 Mei 2008 - 15:59

    Pa En Ma:

    fijn te horen dat je goed bent aangekomen daar. ja..even wennen he!! al swahili gehoord of/en gesproken? gr xx

  • 12 Mei 2008 - 19:57

    Martin En Miranda:

    Hey Tom!

    Heel veel plezier en succes daar in Tanzania!

    Groetjes Martin en Miranda

  • 12 Mei 2008 - 19:57

    Basti:

    Yo Tommie,
    mailinglist is goed doorgekomen! Ik lees dat je goed bent aangekomen, dus dat is mooi te horen. Veel plz dadelijk op Zanzibar en we spreken elkaar binnenkort!!
    Groetjes

  • 13 Mei 2008 - 11:17

    Patrick:

    Hey Tom!

    Veel succes en veel plezier in Tanzania!!!
    Goede reis gehad?
    we houden contact, ben benieuwd naar de verhalen!
    Groetjes Patrick

  • 13 Mei 2008 - 17:02

    Martijn:

    Hoi Tom,

    Zo te lezen ben je goed aangekomen. heel veel plezier en succes daar. En wij zien je in ieder geval in september weer.

    Groeten Martijn

  • 14 Mei 2008 - 08:41

    Christel:

    Hi Tom!!! Zo zo dus je bent al aangekomen! Wat gaat de tijd toch hard! Hoe was jullie (gewonnen!) vakantie bevallen? Bij ons in huis alles rustig. Ik ga jullie verlaten in juli :( en :D. Tenminste, we zijn nu echt echt met de voorbereidingen bezig! Ik ga jullie missen! Maar vooralsnog blijf ik mooi op de hoogte van je avonturen via deze site.

    Groetjes Christel

  • 14 Mei 2008 - 11:17

    Jessie:

    Hee tom!!
    Goed aangekomen!? GElukkig.. nu kan je avontuur gaan beginnen!!
    Heeeeel veel plezier!
    liefs jessie

  • 18 Mei 2008 - 21:04

    Maria:

    hey tommy,
    leuk dat we via deze weg wat van je gaan horen.
    ik wens je veel succes en plezier en we "horen"wel van je.
    heel veel groetjes,maria.

  • 19 Mei 2008 - 17:18

    Gerard En Tiny:

    op de verjaardag van je moeder, hoorde wij dat je goed was aangekomen. Het lijkt ons een hele beleving daar te kunnen werken>ook foto's van jeverblijf en omgeving gezien. Veel sukses en groetjes van Gerard en TIny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Karibu (Welkom) Hallo allemaal, ik ben Tom en ga naar Tanzania. Ik ga hier stage lopen in een klein ziekenhuisje in het dorpje Sumve. Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen en belevenissen daar in het tropische Tanzania. Het adres waar ik van 1 juni tot 1 september 2008 verblijf is: Sumve Hospital tav Tom Vereijken PO Box 23 Mantare via Mwanza Tanzania Ik krijg nog een tanzaniaans mobiel nummer, daarop kunnen jullie mij bellen. (tip: goedkoop bellen via telestunt: 0900 9500, wel vanaf vaste telefoon!)) Ik heb er heel veel zin in!!! groetjes, Tom

Actief sinds 10 Mei 2008
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 19537

Voorgaande reizen:

11 Mei 2008 - 28 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: